Nowoczesny marketing w internecie opiera się przede wszystkim na stronach internetowych. Jeśli dana firma chce skutecznie przekonywać potencjalnych klientów do swojej oferty to bez wątpienia musi dysponować unikalną i atrakcyjną witryną firmową. Agencja marketingu internetowego 48 Media od wielu lat tworzy dla swoich klientów wyjątkowej jakości strony internetowe, a tworzenie stron internetowych dla firm jest jedną z ich flagowych usług. Po co właściwie firma potrzebuje strony internetowej? Dowiesz się z tego oto artykułu.

Dostępność przez 24 godziny na dobę

Lokal firmy, a także sklep firmowy nie jest czynny przez całą dobę. Jeśli natomiast spojrzymy na kwestię związaną z witryną internetową to widać wyraźnie, że klient może uzyskać szczegółowe informacje o każdej porze dnia i nocy. Poznać nie tylko ceny poszczególnych produktów, asortyment sprzedażowy, ale również nawiązać kontakt wysyłając e-mail lub korzystając z wygodnego formularza do wysyłania wiadomości. Jeśli strona internetowa ma wbudowany sklep online to klient może również dokonać szybko zakupów bez konieczności aktywnej obsługi przez sprzedawcę, a więc z daleko posuniętą automatyzacją.

Korzyści z dobrze zaprojektowanej strony internetowej dla firmy

Narzędzie do analizy konsumentów

Strona www pozwala na śledzenie informacji o tym co interesuje klientów, jakie podstrony serwisu są najczęściej odwiedzane, skąd przychodzą na witrynę nowi internauci i wiele więcej. Tego typu informacje są bezcenną wiedzą dla każdej firmy. Dzięki takiej wiedzy można dynamicznie reagować na potrzeby i oczekiwania klientów. Jednym z popularniejszych narzędzi pod tym względem jest Google Analytics.

Zaufanie

Jak przekonać do siebie niezdecydowane osoby? Za pomocą rozbudowanego portfolio dostępnego na łamach witryny. Można też aktywnie zachęcać poprzez umieszczanie opinii zadowolonych klientów i kontrahentów. Przedstawienie firmy od jak najlepszej strony, łącznie z jej historią, celem i osiągnięciami pozwoli podkreślić jej prestiż.

Zwiększony zasięg

Dystrybucja ulotek jest jedną z opcji, aby dotrzeć do wybranego grona odbiorców. Natomiast posiadanie strony internetowej pozwala dotrzeć do znacznie szerszego grona i to zwykle jest związane z mniejszymi kosztami reklamy i marketingu w internecie. Jeśli firma ma ambicje, aby spróbować dotrzeć do osób z całej Polski to nic nie stoi na przeszkodzie, aby rozreklamować witrynę pod określone hasła w wyszukiwarkach internetowych i na innych portalach. Można sięgać jeszcze dalej – przygotowując stronę www w wielu językach będzie prościej dotrzeć do potencjalnych klientów za granicą.