Jakie cechy powinna posiadać dobra strona internetowa firmy?

Trudno wyobrazić sobie firmę, która mogłaby odnieść sukces w internecie bez posiadania własnej strony internetowej. Istotne w tym wszystkim jest również to, aby strona internetowa była stworzona zgodnie z najnowszymi trendami – tylko to sprawi, że będzie w pełni konkurencyjna i atrakcyjna dla klienta. Przestarzałe rozwiązania, brak interakcji lub nieatrakcyjny wygląd strony www mogą sprawić, że potencjalny klient wybierze ofertę konkurencji. Istnieją również cechy strony internetowej bez której żadna strona firmowa się nie może obejść. Jakie to cechy?

Kluczowe informacje oraz dane kontaktowe

Jeśli chcesz mieć pewność, że Twoja nowa strona firmowa będzie posiadać wszystkie dobre cechy nowoczesnej witryny w internecie to koniecznie sprawdź ofertę firmy 48 Media. Tworzenie stron www dla firm jest ich znakiem rozpoznawczym, a portfolio i możliwość zamówienia usług dostępna jest na stronie internetowej firmy.

Jeśli zastanowimy się nad tym czego odbiorca poszukuje na stronie internetowej to zwykle dojdziemy do wniosku, że zależy mu na poznaniu oferty oraz uzyskaniu danych kontaktowych. Firma powinna również na swojej stronie internetowej przedstawić się od jak najlepszej strony – co produkuje lub sprzedaje, jak długo działa na rynku, z jakich technologii korzysta i jakie usługi oferuje. W przypadku danych kontaktowych należy upewnić się, że oprócz tak podstawowych elementów jak numery telefonów, adresy e-mail i lokalizacja firmy nie zabraknie wygodnego formularza kontaktowego. Za jego pośrednictwem potencjalny klient może wysłać w dowolnym momencie wiadomość do firmy lub zostawić swoje namiary w celu wysłania mu indywidualnej oferty.

Prosta nawigacja i przejrzysty układ

Strona www powinna być przede wszystkim łatwa do obsługi. Potencjalny klient nie powinien zastanawiać się zbyt długo w co na niej kliknąć, aby dotrzeć do informacji, której poszukuje. Nie powinien też się na takiej stronie internetowej zgubić, więc konieczne jest zastosowanie na każdej z podstron wygodnej nawigacji, która przekieruje go do innej sekcji strony. Należy też zwrócić uwagę na odpowiednie sformułowanie nazw w nawigacji – tutaj prostota jest znacznie lepszym rozwiązaniem niż stosowanie unikalnych rozwiązań, które będą powodować, że internauta nie będzie pewny tego co znajdzie na danej podstronie.

Mobilny wygląd

Strona firmowa powinna być w pełni dostosowana do urządzeń mobilnych. Fakty są takie, że coraz większa liczba osób korzysta z przeglądarki w swoim smartfonie i jest to całkiem wygodne rozwiązanie. Jeśli więc zlecamy stworzenie strony firmowej upewnijmy się, że będzie ona właściwie wyświetlana na małych ekranach urządzeń mobilnych.