Najpopularniejsze wiadomości i informacje dla miasta Siemianowice Śląskie

Informujemy, iż Komendant Miejski Policji w Siemianowicach Śląskich poszukuje kandydatów na stanowisko: starszy referent w Wydziale Prewencji. Umowa jest na zastępstwo, a przewidywany czas jej trwania to około 1 rok.

Komendant Miejski Policji w Siemianowicach Śląskich poszukuje kandydatów/kandydatek na stanowisko starszego referenta do obsługi kancelaryjno-biurowej w Wydziale Prewencji tutejszej komendy.

WARUNKI PRACY

Praca w systemie jednozmianowym, ośmiogodzinnym.
Praca administracyjno-biurowa związana z prowadzeniem ewidencji i obiegu dokumentów jawnych. Praca głownie siedząca przy sztucznym oświetleniu naturalnym i sztucznym.
Stanowisko pracy wyposażone w telefon, skaner, drukarkę, komputer oraz monitor ekranowy - czas pracy przy monitorze powyżej polowy dobowego czasu pracy. Stanowisko pracy w Wydziale Prewencji usytuowane jest na III piętrze w budynku Komendy Miejskiej Policji w Siemianowicach Śląskich przy ul. Jana Pawła II 16. Budynek nie jest dostosowany dla osób niepełnosprawnych, winda tylko do parteru.

ZAKRES ZADAŃ

  • Przyjmowanie, rozdzielanie przesyłek i korespondencji wpływającej do wydziału oraz wydawanie jej w celu zapewnienia właściwego obiegu dokumentów w wydziale.
  • Komputerowa i odręczna ewidencja pism, dokumentów i przesyłek wpływających i wychodzących z wydziału w celu udokumentowania wpływu i wypływu tych dokumentów.
  • Archiwizacja dokumentów wytworzonych przez pracowników wydziału i przekazywanie ich do archiwum w celu zapewnienia ich przechowywania.
  • Obsługa komputera, poczty elektronicznej i systemu faksowo-mailowego w celu uzyskania i przekazania informacji powstałej w toku bieżącej pracy.
  • Kompletowanie i przedkładanie dokumentów i korespondencji do podpisu naczelnikowi i jego zastępcy oraz rozdzielaniu jej po dokonaniu dekretacji w celu zapewnienia właściwego obiegu dokumentów.
  • Telefoniczna obsługa interesantów.
  • Tworzenie pism i udzielanie odpowiedzi.

WYMAGANIA NIEZBĘDNE

  • Wykształcenie: średnie
  • doświadczenie zawodowe: co najmniej 6 miesięcy na stanowisku o podobnym zakresie zadań
  • - Wykształcenie średnie,
  • - doświadczenie zawodowe - 6 miesięcy w administracji,
  • - komunikatywność,
  • - umiejętność pracy w zespole,
  • - umiejętność planowania i organizowania pracy własnej,
  • - sumienność i dokładność w wykonywaniu obowiązków,
  • - umiejętność obsługi komputera,
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

WYMAGANIA DODATKOWE

  • Wykształcenie: średnie
  • doświadczenie zawodowe: co najmniej 6 miesięcy na stanowisku o podobnym zakresie zadań

DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNE

  • CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA DODATKOWE

  • Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy

TERMINY I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW

  • Dokumenty należy złożyć do: 29.05.2020
  • Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
  • Miejsce składania dokumentów:
    Komenda Miejska Policji
    ul. Jana Pawła II 16
    41-100 Siemianowice Śląskie

Wynagrodzenie zasadnicze: 2600,10 zł brutto + dodatek z tytułu wysługi lat (od 5% do 20% wynagrodzenia zasadniczego)
Umowa na czas zastępstwa na okres około jednego roku.
OFERTY NALEŻY PRZESYŁAĆ TYLKO I WYŁĄCZNIE DROGĄ POCZTOWĄ (DECYDUJE DATA STEMPLA POCZTOWEGO).
Oferty niepodpisane, niekompletne, nie spełniających wymogów formalnych oraz złożone po terminie nie będą rozpatrywane.
Kandydaci/kandydatki spełniający wymagania formalne zostaną poinformowani o kolejnych etapach naboru telefonicznie lub mailowo w przypadku braku kontaktu telefonicznego, pod warunkiem zamieszczenia w ofercie adresu e- mail.
Dodatkowe informacje pod nr telefonu 32 3596 219 lub 32 3596 218.

 

Pliki do pobrania

  • 413.7 KB