Już tylko kilka dni pozostało na złożenie ważnej informacji dotyczącej azbestu! Mieszkańcy Siemianowic Śląskich muszą pamiętać o obowiązku, który dotyczy ich bezpieczeństwa i ochrony środowiska.
- Siemianowice Śląskie przypominają o terminie składania informacji o azbeście
- Jak złożyć informację? Oto najważniejsze szczegóły!
Siemianowice Śląskie przypominają o terminie składania informacji o azbeście
W Siemianowicach Śląskich trwa okres intensywnego przypominania mieszkańcom o konieczności złożenia „Informacji o wyrobach zawierających azbest”. Termin upływa 31 stycznia, a obowiązek ten wynika z przepisów prawa, które mają na celu ochronę zdrowia oraz środowiska. Osoby fizyczne, które nie prowadzą działalności gospodarczej, powinny dostarczyć stosowną informację do Prezydenta Miasta, natomiast przedsiębiorcy oraz osoby prawne są zobowiązani do przekazania jej Marszałkowi Województwa Śląskiego.Jak złożyć informację? Oto najważniejsze szczegóły!
Wzór dokumentu można znaleźć w Wydziale Gospodarki Odpadami Urzędu Miasta przy ul. Michałkowickiej 105, pok. 017. Dodatkowo, dla tych, którzy wolą załatwić sprawy online, dostępna jest również wersja do pobrania na stronie internetowej urzędu. Niezłożenie wymaganej informacji może skutkować konsekwencjami prawnymi, w tym karą grzywny. Pracownicy Wydziału Gospodarki Odpadami są dostępni pod numerem telefonu 32 760 53 76, aby udzielić wszelkich niezbędnych informacji i pomóc mieszkańcom wypełnić obowiązki związane z azbestem. Pamiętajmy, że dbanie o nasze otoczenie to wspólna odpowiedzialność!Wg inf z: Urząd Miasta