Sprawdzone pomysły na promocję w internecie

Oprócz stron takich jak katalog firm i inne tego typu podobne witryny, istnieje wiele miejsc w internecie, które umożliwiają bardzo skuteczną promocję. Warto więc przyjrzeć się kilku sprawdzonym pomysłom dzięki którym już wiele firm osiągnęło już spory sukces.

Youtube

Serwis internetowy Youtube, który służy do publikowania różnego rodzaju krótkich filmów stał się ciekawym sposobem na promocję firm. Użytkownicy oprócz poszukiwania rozrywki korzystają z serwisu Youtube także ze względu na to, że znajdą tutaj instrukcje użytkowania przedmiotów, porady, a także recenzje produktów. Wiele firm dostrzegło dzięki temu szansę na skuteczne zdobycie uwagi potencjalnych klientów. Wystarczy stworzyć ciekawe filmy w których recenzowane są produkty, aby następnie odsyłać bezpośrednio do kupna na stronie internetowej przedsiębiorstwa.

Wizytówka w Google Maps

Widać wyraźnie coraz większą popularność jaką zyskują mapy Google. Nie sposób wyobrazić sobie obecnie firmy, która nie korzysta z tego typu narzędzi, aby informować potencjalnych klientów o tym, że w danym miejscu znajduje się jej oddział lub placówka albo po prostu sklep w którym mogą zakupić dane produkty. Nawet jeśli firma skupia się jedynie na działalności internetowej to jednak warto wskazać fizyczną siedzibę firmy.

Fanpage na Facebooku

Serwisy społecznościowe pozwalają na bardzo skuteczną promocję. Wśród największych serwisów tego typu bez wątpienia od wielu długich lat przoduje Facebook. Prowadzenie aktywnego fanpage’a na Facebooku niesie ze sobą konkretne korzyści w postaci zwiększenia zainteresowania marką firmy oraz tym samym jej produktami. Istotne jest przede wszystkim to, aby firma aktywnie tworzyła merytoryczne i ciekawe teksty, które będą na tyle interesujące, że pozwolą zgromadzić wokół firmowego fanpage’a wiele osób, które aktywnie będą się tam udzielać.