Wielu specjalistów seo nie wyobraża sobie optymalizowania kampanii AdWords bez narzędzia, jakim jest Google Ads Editor. Podobno ułatwia pracę na kontach Google Ads. Ponadto ma też wiele innych zalet. Jaka jest prawda o tym nowoczesnym rozwiązaniu? Dlaczego warto je stosować?
Z uwagi na to, że kampania google ads to najprostszych nie należy, warto ułatwić sobie pracę dzięki nowoczesnym rozwiązaniom, praktycznym narzędziom do tworzenia i edytowania reklamy AdWords. Takim jest niewątpliwie Google Ads Editor. Działa szybko i skutecznie, ale co powoduje, że tak wiele osób chce go mieć i posługiwać się nim na co dzień w pracy?
Powody, dla których warto posługiwać się Google Ads Editor
Wymienić należy przede wszystkim pracę w trybie offline. By móc z niego korzystać, nie trzeba mieć dostępu do internetu. Realizowanie poszczególnych zadań w danym edytorze nie zawsze wymaga stałego łącza internetowego. Pobrać to narzędzie można zawczasu, a opublikować wprowadzone zmiany w momencie, w którym pojawi się możliwość podłączenia do sieci. Tak więc takie czynności jak przebudowa kampanii, zamiana w reklamach, zmiana stawek odbywają się bez potrzeby dostępu do internetu. Wszystkie zmiany zapisywane są na dysku urządzenia, na przykład komputera. Kolejny powód, dla którego warto posługiwać się tym narzędziem jest kopiowanie elementów kampanii między kontami. Jeżeli więc jest taka możliwość, wystarczy skopiować pewne elementy kampanii i wkleić do nowej. Nie trzeba wszystkiego za każdym razem budować od nowa. Możliwe jest też kopiowanie elementów w obrębie konta. Następna bardzo ważna sprawa to funkcja znajdź i zamień. Pozwala na edytowanie treści i dokonanie pewnych zmian, jak na przykład zmianę miejscowości Warszawa na Katowice, co pozwala w prosty sposób stworzyć nową kampanię. Zaletą tego nowoczesnego narzędzia jest opcja, która pozwala na łatwe i wygodne odnajdywanie zduplikowanych słów kluczowych. Dzięki temu nie trzeba przeglądać wszystkich grup reklam w celu wyeliminowania powielających się fraz.
Przedstawione powyżej funkcje to tylko niewielka część tego, co Google Ads Editor może zapewnić jego przyszłym użytkownikom. Wystarczy tylko raz przetestować to narzędzie, by niemal od razu się do niego przekonać.
Jak posługiwać się tym nowoczesnym narzędziem?
Obsługa Google Ads Editor wcale nie jest trudna. Jednak z pewnością dla kogoś, kto się na tym zna, kto przeprowadził już niejedną kampanię AdWords i to być może właśnie przy pomocy tego nowoczesnego rozwiązania. Oczywiście zawsze można zlecić to zadanie specjalistom. To sprawi, że widoczność strony w internecie będzie dużo lepsza. Dla osób wprawionych i kompetentnych posługiwanie się wspomnianym narzędziem jest ogromnym ułatwieniem. Dzięki niemu praca przebiega efektywnie, a osiągnięte efekty są satysfakcjonujące zarówno dla wykonawcy, jak i klienta. Każda dobra agencja pozycjonowania posługuje się tym praktycznym rozwiązaniem. Najwyraźniej warto.